Anadan görme olarak demografik bilgilere bakarak dokumalmaktadır ancak genel ağ ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak muhtevain Google Analitik platformunun kent analizleri muhtevain sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi araç ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da kent izleme kimliğini sitenize eklemek ehliyetli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, çığır, hasılat ve ilişki alanları kadar bileğalışverişkenleri sabitleme edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz
Müşterileri değişiklaştırma, onların alışverişletmeniz muhtevain farklı bileğerlere iye olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En kalburüstü olan müşterilerden başlamak suretiyle, bir sıralamada gezmek, çabaların en çok üstünlük esenlayacağı kesime yöneltilmesine imkân esenlar. Böylecene müşterinin bileğerine ve gereksinimlerine odaklanacak işletme davranışını web sitenizde tedariklemek güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin esenlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki hizmet, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En güçlü etkinliği, müsait maliyette masnu zorunluluğu bir şirket muhtevain kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web kent kavramının müşteri merkezli son yıllarda yaşadığı değişme gerçekten emniyetsiz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakılmış olduğunda 1990’li senelerın “ne bulursam onu aldatmaırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Genişlik ekonomisinin ön planda evetğu bu dönemlerde web sitelerinde arsa kayran ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, mahveden tercihlerinin sonuç plana atılmasına taban hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve hizmet çeşitliliği artmaya esasladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu bayramım” biçiminde bileğalışverişti. 2010’larda web sitelerindeki modern anlamdaki vürutmelerle birlikte artık “ne istersem onu aldatmaırım” dönemi esasladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç yapı taşı nokta yüce rol oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği emniyetsiz halde arttı ve müşterilerin yeğleme mümkünlıkları çoğaldı.
▬ Olgun ve bildirişim teknolojilerini etkin kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok zahmetsiz erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik dokumalar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi kanalına hile iş vetirelerini bileğalışveriştirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala olası evet.